בהמשך לרשומה הקודמת, להלן התפתחות העבודה עם כיתות ח. בשבוע הראשון לשנת הלימודים אספתי את הכיתה בחדר המחשבים במטרה לפתוח לכולם חשבונות ב gmail & twitter. המטרות הלימודיות נשארו כשהיו אך בחרתי לעשות שימוש בכלי גוגל ממספר סיבות:
- שימוש בגוגל דוקס למטלות כתיבה שיתופיות ואישיות.
- ייעול העבודה שלי כמורה בנוגע לבדיקת עבודות ומתן משוב.
- שימוש בגוגל דוקס על מנת לעשות מבחני ביית תוך צמצום שעות ההוראה בבית הספר המיועדות לכך וצמצום זמני הבדיקה.
- האפשרויות לשילוב כלי גוגל באפליקציות רשת שונות מאפשרות שימוש בכלים נוספים בעתיד.
העבודה עם מחשבי בית הספר הוכיחה את עצמה לבלתי אפשרית. ראשית, המחשבים בעלי זכרון RAM נמוך שאינו מאפשר עבודה יעילה ומהירה עם כלי רשת מורכבים. בנוסף, מאחר ובית הספר מחובר דרך שרת אחד, הכניסות המרובות דרך אותו השרת מזוהות כהתקפה ונחסמות. ניתן למוד מכך על חוסר העדכניות של בתי הספר לא רק ברמת החומרה (יכולות המחשבים) אל אף ברמת המחשבה. חיבורי האינטרנט ודרכי החיבור אינם מתאימים לעבודה נפרדת אינדיווידואלית.
חודש לתוך שנת הלימודים נרשמה הקבוצה ל - gmail ול - טוויטר. כעת נשלחה להם דרך המייל הדרכה אודיו ויזואלית לגבי הצטרפות לרשימת הקבוצה בטוויטר. ההמשך יהיה השגת מטרות הביצוע וההוראה דרך שימוש במייל והדרכות מסוג זה ללא שימוש בזמן ההוראה במסגרת בית הספר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה